Sista kvällen i Lloret

Jag är lite jetlaged. Vår sista kväll i Lloret de mar var flummig men fabulous. Vi körde all in åtminstone vi tjejer för vi var så jävla taggade.  Vår sista kväll spenderade vi på disco Tropics som jag by the way inte rekommenderar för 5 öre! Kommer man från Sverige får man betala dubbel så dyr inträde än alla andra medans vissa till och med får komma in gratis diskriminering? Hell yeah för fan!

Anyway grabbarna drog hem lite tidigare eftersom dom tydligen var trötta, well vi tjejer vägrade fan dra hem så vi dansade och skakade loss. Ett jävla minus var den där jävla spya lukten som tog över hela dansgolvet fy faaaaan säger jag! Nån random människa hade spytt precis vid dansgolvet sedan hade den lukten spridit sig precis över allt på den nedersta våningen. Snabbt som satan när vi inte kunde hålla oss från lukten drog vi till nästa dansgolv.
Vid 3 tiden var det dags att dra hem, då vi skulle upp om mindre än 5 timmar.

Sista doppet i poolen..

Sista doppet i poolen,sista sangrian, sista sol stekning. Typiskt att poolen skulle vara bättre än någonsin idag, den är ju perfekt och inte så att man fryser häcken av sig varje gång man hoppar i som man har gjort alla dom andra gångerna.

Lilla syrran som har tjatat efter flätor hittade äntligen ett ställde där hon kunde göra dom. Så där satt vi i ett par timmar.

TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 4

Catamaran cruise Lady Joana

Vi började dagen med lite frukost på hotellet sedan packade vi våra saker för att dra till stranden och sedan ta båten, där vi skulle få festa, äta och dricka så vi sprack!

Båten hämtade upp oss på stranden klockan 1 sedan åkte vi långt ut i havet i 1 timme. Det var satans underbart! Under den tiden serverades massor av Sangria med champagne, vi bara hällde i oss hela vägen medans vi njöt av utsikten,musiken och solen så klart! Solen strålade och man kände hur huden stektes. Vinden mot håret och reggie ur högtalarna. Det kunde inte bli bättre. Efter 1 timmes seglande stannade vi mitt ute i havet, ett ställe det det var fullt med grottor och glasklart vatten. Där stannade vi ett tag och vi fick bada och njuta av solen.

Min älskade lilla syster och jag.
Jag och min älskade man.
TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 2

Jag lever! + biljard kväll

Vi körde med en soft kväll, vi bestämde oss för att dra till ett ställe där vi kunde bowla, spela biljard och andra spel. Ingen av oss hade ork att festa då vi hade kört på hårt kvällen innan.

I Barcelona!

Vi tog oss i kragen och vaknade tidigt på morgonen åt frukost och begav oss mot bussterminalen. Typiskt att vi var så jävla sega innan vi insåg att vi hade haft bussen som vi skulle ta framför oss men ändå inte kopplat och missat den. Jaa..1 timme senare kom det äntligen en ny buss.

På bussen satt vi i typ 1 kvart för att sedan hoppa av på Blanes och ta tåget därifrån till Barcelona. När vi väl sedan satt på tåget tog det inte lång tid innan vi bestämde oss för att hoppa av tåget och kolla in marknaden på vägen i nån random stad. 2 timmar senare satt vi äntligen på tåg igen mot Barcelona, ja denna gången skulle vi inte hoppa av någonstans kvitta hur nyfikna vi än var! Nu var det Barca raka vägen som gällde.

1 timme med tåget och vi var äntligen framme i Barcelona! Halleluja moment, Brownie hade aldrig varit där och inte eller lill syrrans pojkvän så dom var super taggade och över nyfikna. Barceolna var som vanligt över svettigt och kvavt, man kunde fan inte andas i det där vädret och folk massorna. Vi gick in till det stora köpcentret El corte ingles, spanande in affärerna i nån timme och sedan satte oss på en fin restaurang.

Vi hann sorgligt nog inte gå igenom allt och alla affärerna som vi ville, för tiden räckte helt enkelt inte till! Barcelona är så jäkla stort att det var sinnessjukt. Vi hann i allafall gå in på Zara och spanska H&M som by the way var mycket bättre än den svenska..

När klockan sedan slog 8 insåg vi att det var dags att rusa mot det sista tåget mot Blanes annars skulle vi aldrig få komma hem. Så vi fick stressa och springa. Men vi hann och dagen i Barcelona var lyckad och alla var nöjda.

25 Juli..Disco tropics

Ännu en kväll på disco tropics. Om det inte hade varit för dom sliskiga vakterna hade det varit det
perfekta disco. Vi har blivit stamkunder för här är det faktiskt helt okej att vara bakis. Det är bara att ta sig en återställare och inte tänka på kvällen innan och bara köra på. Och vi kör på i stort sett varje dag!

Kvällen avslutade vi ganska tidigt och begav oss hem vid 3 tiden.

TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 0

Dag 8

Vi började kvällen med att dra till ett disco vi inte hade varit på innan, vi stack till X-TRA och tack vare en snubbe som killarna blev vän med fixade han in oss för hava priset. Så hell yeah klart vi körde på. Det tog inte lång tid inann vi tröttnade och rörde oss vidare till nästa disco. Nämligen min favorit Colossos, tiesto var där och uppträde live. HALLELUJA MOMENT! Grabbarnas kill kompis fixade in oss gratis, hell yeah.

Vi stod alla och dansade när vi insåg att flera på dansgolvet var liksom halv nakna. Ja tjejerna stod i bara bh och stark glada peruker och redo att attackera första bäst snubbe, haha. Musiken var dunder, av alla discorna fanns det ingen som jag trivdes bäst på än denna. Typiskt att vi inte stannade länge innan vi snabbt drog hem för alla var svin trötta.

20 Juli - dag 4

Omg det har hänt en massa sjuka grejer här nere, det har varit sinnesjukt!! En 15 åring kille blev knivhuggen till döds på en av discorna vi går till, en slisk vakt tafsade på min lilla syster medan hennes kille blev tagen mellan benen av nån random brud som gick förbi. Jag blev kallad för Snooki av ett par hollänska brudar och inte nog med det blev vi nästan av med en av våra kameror!

Thank god för dom snälla tjejerna som hade hittat min lilla systers kamera och lämnat in den! För sånt händer aldrig på ett disco speciellt inte på ett disco som den vi var på, med 1000 tals människor! Tack vare Brownie fick vi tillbaka den, min man har är som alltid underbar.

Varje dag och speciellt på kvällen hör vi ambulancen och polisen köra förbi i full fart det har blivit vardagsmat för oss. Hela stan är bokstavligen bombad med ungdomar.. detta är ungdomarnas stad utan tvekan och alkoholen ja den säljer som smör!

TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 9

20 juli - dag 5

Igår gick vid ut vid 12 tiden, vi drack ett par sangrias rökte vatten pippa på hotellet som uppvärmning sedan var det dags att dra ut. Först drog vi till en bar och krökade lite till, ett antal tequila shots som vanligt. Satt där i någon timme sen vart det dags att dra vidare.

Vi kände för att lyssna på rnb och hip hop nr så vi drog till en disco Londoner, när vi väl kom dit väntade det en satans kö. Och när vi väl kom fram var vakten ett svin, tydligen spelar det roll vart man kommer ifrån här. För vart enda disco man har satt sin fot på har man blivit frågad vart man kommer ifrån. Och eftersorm vi inte visste bättre sa vi "Sweden". Stort jävla misstag, för vi har fått punga ut 15 euro upp till 25 per person inträde vilket motsvarar 150 spän eller 250! Tydligen är skandinaver dom enda dom tar så höga inträden av,  medan tyskarna,holländarna spanjorerna får gratis inträde överalt!  WTF!

Anyway vi vände ryggen till och drog snabbt som möjligt och stack till en bar istället. En över nice bar som låg exakt vid stranden. Där satt vi och tog en lugn kväll och kom hem vid 4 på kvällen.. Kvällen här e verkligen lugn och ung.

Söndag är som lördag!

Klockan 6 i morse kom vi hem, vi var på discot tills det stängde. Kvällen bestog av tequila shots,sex on the beach,sangria, vin, vodka redbull, tja det fanns inget jag inte drack samma sak med töserna och killarna. Dock gick dom loss på en massa vodka redbull. Över grym musik och för att inte säga disco. Discot vart som vanligt sten packad med folk. Stämmningen var grym och vi kunde inget annat än go fucking crazy.

Häng vid poolen

Vi har hängt vid poolen hela dagen, nja okej då inte hela dagen för vi vaknade klockan 12 bakisar och allt som innebär. I morse när jag vaknade trodde jag seriöst att jag fortfarande vart packad går upp och tror att jag bara har sovit 3 timmar och att klockan var typ 9 och det var dags att äta frukost . eeeh javisst! Klockan var tydligen 12 och vi hade missat frukosten! haha..

Bakisar gick vi och köpte frukost på Caprabo, köpte frukost och lite mer sprit. Shuggisen och jag köpte 8 liter sangria eftersom dom åker som smör. Efter frukosten drog vi ner till poolen, där låg vi i 4 timmar vi passade på att sola och njuta av det varma vädret. Jag har redan fått lite bränna..

Lloret part 1

Hej hej!..

Jag lever, jag njuter av min semester fullt upp. Bakis men glad. Igår kom vi fram klockan 12 på dagen tidigare än förväntat. Resan gick lagom smidig och snabb jag sov i stort sett hela vägen.

När vi väl sedan kom fram till hotellet slösade vi ingen tid och tid och stack raka vägen till poolen där vi njöt av solen och värmen. Där låg vi fram till klockan 6 sen vart det dags att sticka och äta.

Efter maten och poolen tog vi en liten tupplur för att sedan orka med kvällen som väntade oss. 1 timmes sömn sedan var det dags att hoppa in i duschen fixa sig  ta ett par drinkar sedan ut och göra stan osäker.

Vi tog oss till discot Tropics, en av lloret de mar kändaste disco. Packat med folk precis överallt, nästan som en liten mini festival. Vi fick 4 gratis drinkar var det blev tequila shots,sex on the beach och redbull vodka. Vi betalade 25 euro för varje person och kommer in gratis hela veckan och drinkar för 1 euro styck. FANTASTISK!

TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 4

I Danmark på väg mot Tyskland

Vi har kört genom Öresundsbron och nu befinner jag mig i Danmark.
Gänget och jag sitter på färjan från Danmark till Tyskland. Färjan tar ca 45 minuter till Tyskland. Här taxfree shoppar vi och kedjeröker för fullt. Idag kommer vi köra igenom hela Tyskland och imorgon när vi vaknar kommer vi att vara framme i Spanien vid 3 tiden på eftermiddan.

Alla bilar,lastbilar och bussar ombord!
TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 3

HEJDÅ MALMÖ HEJ SPANIEN!

Så jävla taggad, så jävla redo! 17 dagars värme!

Shuggisens pappa är här för att köra oss till terminalen. Brownie,shuggisen och jag kommer att åka med Shuggisens pappa medans min lillasyster och hennes pojkvän blir körda av min pappa till terminalen där vi sedan kommer att åka ifrån.  Vi är i ganska god tid och bussen åker inte föräns 7.50. Vi kommer att komma fram till Lloret de mar imorgon vid 3 tiden. Nu kör vi!! Hejdååååå Sverige!

TRAVELLING - K O M M E N T A R E R 1

växlat pengar & packat färdigt.

Just nu bombas jag av stress! Har massor att göra för imorgon åker vi. Ja och mina baddräkter från H&M, dom kom aldrig! Fick svar från H&M att mitt packet kommit bort på vägen, kan man ha mer otur?! Aja får väl köpa baddräkt när vi väl har kommit fram orkar inte tänka på det mer.

Det viktigaste är avklarat, pengarna har vi redan växlat till euro. Vi har packat färdigt. Laddat ipoden, laddat batteriet på kameran. Och nu återstår bara att städa färdigt hemma, handla maten inför imorgon och lämna av Richie hos min mami lite senare på kvällen.

Packningslista för Richie

RICHIE MY DOG - K O M M E N T A R E R 0

2 dagar kvar sen åker jag!

Mitt packet från H&M med mina två baddräkter har inte kommit, jag är så förbannad. Det står att dom har
skickat paketet den 1 juli, well idag är det den 13e och fortfarande inget! Vad fan är detta?! Ååååh..

Igår tvättade jag och packade hela dagen, och började smått med storstädningen. Idag ska jag packa det sista
tvätta underkläder och börja storstädningen. Sedan ska jag sticka och sola.
DAY BY DAY - K O M M E N T A R E R 0

Lite shopping inför resan.

3 korta klänningar & 2 par flip flops fyndat allt på H&M.
NEW IN - K O M M E N T A R E R 0

Inspiration vackert hår

Min inspiration till mina senaste hår uppsättningar. Flätor är så vackert.
BEAUTY - K O M M E N T A R E R 1

True blood season 4 episode 3 "If you love me, why am i dying?"

True blood kapitel 3! Jag har väntat i evigheter.
MOVIES, BOOKS & MUSIC - K O M M E N T A R E R 2

Karl Lagerfeld coca cola light

Nu har jag dom! Min fina vän Kicki köpte dom till mig i Köpenhamn, dock vart den silvriga prickiga flaskan
slutsåld. Men jag fick dom två jag som mest ville ha. Jag är så nöjd. Ska ha dom ovanpå våran fina bar.
FOOD & CANDY - K O M M E N T A R E R 4

Sötnöt

(Ca 2 månader gammla bilder.)

Tanken av att lämna Richie i 17 dagar gör ont i hjärtat, jag kommer verkligen att sakna honom som in i hel skotta. Men jag vet att han kommer att ha det bra och han är ändå så pass stor nu att han klarar sig.
Dessutom stannar han hos min kära mami som han älskar så och hon honom. Så han är i goda händer nästan för goda, för min mami hon skämmer bort honom som fan.
PICTURES - K O M M E N T A R E R 3

Ingen sommar utan jordgubbar!

En sommar är ingen riktig sommar om man inte äter jordgubbar. Svenska jordgubbar ska det vara.

Pelargoner

Vi har haft dunder bra väder idag varmt och soligt, precis som det ska vara. Jag har så klart njutit av det.

Dagen har jag spenderat hos min kära mami, vi åt gott och hade det mysigt. Planerade lite då Richie ska stanna hos min mami i 17 hela dagar.

När jag var hos min mami och klev ut i hennes fina balkong vart det fult av olika pelargoner, hon hade planterat 4 olika färger. Hennes balkong såg fantastisk ut med pelargoner över allt.  Jag blev så jäkla förtjust att jag nu ska plantera mina egna. Ska fixa vår balkong för en gång skull och plantera massor av pelargoner i olika färger lite överallt.

10 juli

Klänning från halens.se gladiator sandaler från barnavdelningen H&M.
PAULAS OUTFITS - K O M M E N T A R E R 2

Cosmopolitans

Igår hade jag några kompisar över på besök. Vi hade en soft kväll, åt jordgubbar,godis och drack Cosmopolitans. Sedan beställde vi hem några kycklingkebab.

Vi passade också på att plocka ögonbrynen eftersom min tjejkompis är tydligen riktigt grym på det. Jag plockade mina eftersom tydligen har alla gått och stört sig på mina ögonbryn och tyckte inte att dom hade någon form alls. Ha ha ha ingen nyhet för mig har fått höra det hela mitt liv. Men mina ögonbryn är speciella dom lever sitt eget liv.

PARTY & SOCIAL LIFE - K O M M E N T A R E R 1

Leopard väska

Den här fina väskan som jag titdigare hade bloggat om fick jag av min vän Kicki.
Eftersom den nämligen vart slutåld över allt när jag skulle köpa den överraskade hon med en, då hon hade
hittat en i köpenhamn.
Den kommer från Gina Tricot och kostar 99 kr.
NEW IN - K O M M E N T A R E R 0

Saker att göra innan resan.

Nu är det inte många dagar kvar innan jag reser, har en del saker att göra innan dess. Det bästa man kan göra är att börja göra allting god tid så man sen inte glömmer saker. Om det är något jag är orolig för så är det att lämna Richie. Jag hoppas att han inte kommer att sakna oss allt för mycket.

♡ Göra schema för Richie.
♡ Klippa Richie och bada han innan han ska lämnas till min mamma.
♡ Tvätta alla kläderna som ska tas med till Spanien.
♡ Lämna mina skor hos skomakaren.
♡ Växla pengar.
♡ Stor städa hemma.
♡ Packa.
♡ Sola solarium.
♡ Jobba lite till innan jag åker på semester.
♡ Handla lite små snacks inför resan.
♡ Ladda ipoden med nya låtar.
♡ Lämna viktiga papper.
♡ Dubbel kolla passen, försäkringskorten.

Loca people

Brownie och jag kom hem 5 i morse. Vi var och grilla och drack hos några vänner i Staffanstorp, vi hade det så trevligt att när vi kollade på klockan insåg vi att klockan redan var 4 och då var det dags att ringa taxi. 300 spänn brädda på taxi , jo det sved med tanke på att vi åker om några dagar. Damn!

Sak noel - loca people tror jag att jag hörde minst 20 gånger under hela kvällen. OMG snacka om att missbruka låten! 2 gånger varje timme spelades den,helt sinnessjukt kommer aldrig mer att vilja lyssna på den låten ha ha ha.

DAY BY DAY - K O M M E N T A R E R 0

T-Pain - Out Of My Head feat (Radio Edit)

Jag kan inte sluta lyssna på den. Jag har hittat min sommar låt som kommer att spelas non stop i mina högtalare.

- K O M M E N T A R E R 1

Kass väder och regn

Mäh vilket jävla väder man vaknar till! Och Brownie och jag som skulle grilla hos våra vänner idag.
Fuck detta suger.  Jag hatar när det är sånt hära väder man blir ju helt jävla seg, känns ju som en söndag
istället för en fredag.

Hur som helst, ikväll ska jag träffa min tjejkompis B som jag inte har träffat på hur länge som helst.
Brownie och jag ska hem till henne och hennes kille och äta (grilla??) och bara njuta av livet. Hoppas vädret
blir bättre. *Hoppas*

MR & MRS - K O M M E N T A R E R 3

iphone me ❤

Eftersom jag vart så nöjd med mitt nya skal har Brownie fixat 5 nya skal till mig. Kommer inte att
hinna få dom innan vi åker så dom kommer att ligga hemma och vänta på mig när jag kommer hem.
DAY BY DAY - K O M M E N T A R E R 5

Hello kitty frukt

Hittade torkade Hello Kitty frukt på Ica. Jätte goda och bra att ha i väskan istället för godis.
Tror det gick på en 50 lapp minns inte riktigt.

Grill och en busig Richie

Så jag hade ingen vidare lust att sitta hemma och ruttna idag. Så jag och shuggisen styrde upp en liten grill. Dagen/kvällen spenderades hos min vän Shuggisen. Vi grillade och åt gott. Richie han sprang runt och lekte och var en riktig jävla pain in the ass. Kanske berodde det på värmen han blir alldeles seg och trött.

På väg hem..

20 grader

Ny duschad och osminkad sticker jag nu mot min vän Shuggisen orkar inte sitta hemma med detta underbara vädret. Vi ska grilla och njuta av värmen. Hörs ikväll!
PAULAS OUTFITS - K O M M E N T A R E R 3

Min sommar hitills..

Min sommar har väl varit ganska okej hittills, men för mig har det inte riktigt börjat. Det har bestått av jobb
och dåligt väder hela dagarna. Dessutom är halva mina vänner bortresta och andra halvan jobbar för fullt
så jag har inte träffat dom så mycket. Jävligt tråkigt faktiskt. Men nästa vecka så fyfan vad härligt, för då
reser vi nämligen bort i hela 17 dagar.

China food

Har haft en katastrof dag på jobbet, mycket stress. Har stressat i sönder mig hela dagen. Kom hem för en liten stund sen och då hade Brownie köpt China mat till mig. Han känner mig för jag vart vrål hungrig och hade inte hunnit äta på hela dagen.

Nu kan jag vila ut resten av veckan är nämligen ledig då.
FOOD & CANDY - K O M M E N T A R E R 1

Naglar som växer som ogräs

(→Mina naglar på bilden helt naturella med genomskinligt nagellack←)

Det var inte alls så länge sen jag filade ner mina naglar, sedan dess har dom bara växt som ogräs. Att ibland tittar jag på mina naglar och tycker själv att dom ser bara för bra ut för att vara äkta. Å andra sidan är det klart att man har fina naglar i slutändan om man tar väl hand om dom och vårdar dom som jag gör. Och det är mitt tips till alla som vill ha långa fina naturella naglar, ta hand om dina naglar som om dom vore ett äggskal och vårda dom som ett sår.
MY NAILS - K O M M E N T A R E R 5

En riktig gentleman

Körsbär

Jag hade inte ätit körsbär på typ 2 år, hade glömt hur goda dom är. Det var typ det enda jag kunnde äta
innan jag drar till jobbet.
I morse när vi vaknade upptäckte nämligen Brownie och jag att vår kylskåp gått isönder! Vilken jävla katastrof!! Och så har vi världens värme detta går ju fan inte. Åh hoppas detta fixas snarast till dess får man
väl frysa det som går att frysa.

Men nu mot jobbet hörs ikväll! Bloggen uppdateras med för inställda inlägg.
FOOD & CANDY - K O M M E N T A R E R 2

Im not lucky. Im blessed.

MR & MRS - K O M M E N T A R E R 2

Cerise fåtölj från åhlens

Den här skönheten hade passat perfekt till mitt sminkbord.
Finns att köpa hos åhlens för 995 kr.
HOME DECOR - K O M M E N T A R E R 4

Zara sammet pumps

Zara sammet pumps från Have2have. 499:- . 16 cm närmar himmeln.
SHOES - K O M M E N T A R E R 3

11 dagar kvar.

Jobb väntar idag, jag har sovit ut som en stock och jobbar till halv tio ikväll. Nu är det endast 11 dagar kvar till resan jag kan inte fatta att vi åker nästa vecka. Gaah! Hoppas jag hinner få hem mina flip flops och  mina baddräkt jag beställde fån H&M.

Well dags att dra hörs senare! Ta ta !

Bilder från i lördes.
DAY BY DAY - K O M M E N T A R E R 1

Flip flops för 29 spän

Dessa flip flops finns att köpa på H&M för 29 spän. Har klickat hem 3 par i brunt,gult och svart.
Dom vita har jag redan.
SHOES - K O M M E N T A R E R 1

Sommartider hey hey

Så min killkompis åkte precis hem, det blev lite för mycket igår kväll. Jag och Brownie har bara sovit 5 timmar då vi gick och la oss 6 i morse. Grabbarna stack nämligen inte hem föräns den tiden, dock stack inte alla hem det blev lite för mycket för min ena killkompis så han somnade på vår soffa. O ja han var alldeles fuckt.

Hade också besök från en god vän till mig, han var nere i Malmö på besök så han passade på att komma och festa lite med oss andra. Då det var ett bra tag sedan vi sågs, jag ljuger inte om jag säger att det var typ 5 år sen sist. Helt sjukt hur snabbt tiden kan gå!

Det var en riktigt sjuk och knäpp kväll för att inte säga skit lång! Att sitta och supa till 5 på morgonen är inte riktigt min grej längre, wtf fan jag börjar bli en kärring.
Inte nog med det måste det ha varit sommarens svettigaste kväll, det var såå varmt och kvavt! Sinnesjukt hur äckligt varmt det var. Bläää

PARTY & SOCIAL LIFE - K O M M E N T A R E R 5

Yoghurt med jordgubbar

Sitter och trycker i mig en skål jordgubbar med yoghurt, tjejerna kommer om ett par timmar.
Vi ska ha en ladies night med drinkar och Cosmopolitans.